Lämpimät,kauniit kiitokset kaikille onnitteluista hääpäivän johdosta!!

Viikonloppuna taas olin mustikassa samalla systeemillä kuin edelliselläkin kerralla! Sain kivasti marjoja. Ajattelin,että useampien pitäis käyttää jokamiehen/naisen oikeutta ja käydä marjoja poimimassa,muuten jää niin paljon metsään. Mustikasta saa niin monenlaista hyvää. Esim.piirakkaa, marjarahkaa, pirtelöä, kiisseliä, pullia voi tehdä,on hyvä sellaisenaan ja mä käytän vatkattuun marjapuuroonkin puolukan sijasta mustikkaa.

Juhannuksena pistelemäni kanavatyöni on nyt saanut kehykset.

 

1249886870_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä itse tykkään tästä kovasti. Kehysliikkeessä valitsin nuo reunapahvit ja kehykset ja omasta mielestäni oli onnistunut valinta tälläkertaa.

 

1249886905_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on nyt tekeillä oleva työ. Löysin tämän ullakolta yhtä lankavarastoa penkoessani. En ollut tätä aikoihin muistanutkaan.  Tämän on tyttäreni kauan sitten tuonut minulle tuliaisina Ruotsista. En tiedä miksi tää jäi odottamaan pistelyä,oliko niin monta muuta kiireellisempää menossa ja sitten unohtui vuosiksi. Kannattaa joskus käydä varastojaan läpi,niin voi löytyä iloisia yllätyksiä. Nyt joka raossa tätä teen aivan innostuneena. Tästä tulee aika iso. No,tunnustettakoon,minulla on 4 muutakin kanavatyötä kesken ja ne kaikki ovat tosi,tosi isoja:D Kaksi niistä ovat miltei valmiita ja kaksi alkutaipaleella. Niin ja on mulla kesken kolme virkkaustyötäkin ja pari neuletta! Mutta vakuutan ettei ne mitkään jää lopullisesti kesken,vaan ajan kanssa kaikki valmistuu.

 

1249886926_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viimeviikolla taas tulin ostaneeksi pari mallilehtiäkin ja heti löytyi montakin kiinnostavaa mallia joita haluaisin toteuttaa.

Iloista elokuista viikkoa kaikille blogisiskoille :D