Niin tavallista vaan,niin käsitöissä kuin muissakin asioissa. Niinhän se on kaikilla elämässä. Joskus rauhallisempaa ja joskus vilkkaampaa. Mulla se useinmiten on sitä vilkkaampaa,että tekee hyvää joskus edes yhdeksi päiväksi rauhoittua. Valmiiksi olen saanut tehtyä taas yhdet tuplalapaset.

 

Tälläkertaa vihreän sävyiset seiskaveikka langasta. Tää väri sävyineen on hauska,vähänkuin maastopukukangas. Nää tein 9-vuotiaan kokoa.

 

Joskus kirpputoreja innostun kiertelemään. Tässäpä tämän kertainen saalis. Monta kerää Euro Extra lankaa. Pakkohan oli ostaa,kun halvalla sai. Uusi lanka mulle. Lanka on sekoitelanka 70% villaa ja 30%ackrylia. Sitten arkki tarrakuvia ja kolme kirjaa,kaikki täysin eri aihepiireistä. Mä kun luen miltei mitä vaan,paitsi dekkarit eivät niin innosta. Näistä tuota Anne Tylerin kirjaa:Amerikan lapset,olen jo aloittanut. Kirja kertoo kahdesta Amerikkaan muuttaneesta iranilaisesta perheestä. Perheet tapaavat ja ystävystyvät kun tapaavat toisensa lentokentällä molempien perheiden odottaessa toisistaan tietämättä adoptio tyttäriään Koreasta. Aihe sinänsä on mielenkiintoinen,mutta paremmankin kirjan ois voinut aiheesta saada. Tää nyt on vain minun mielipiteeni. Kahteen muuhun kirjaan en ole vielä ehtinyt tutustua.