Mun pesu-urakka työmaalla onkuin onkin loppusuoralla. Enää pesuhuone ja kodinhoitohuone kaipaa rätin heilahtelua. Pesuhuoneen lattiasta puuttuu vielä laatoitus ja kodinhotohuoneen kaapistot eivät ole paikallaan. Kunhan isäntä ne saa laitettua,niin minä sitten ensiviikolla pesaisen ne. Kotona teen tavallisia perjantain viikkosiivoja tänään. Imuroin ja jotain muuta pientä,ei sen kummenpaa.

Meille on tänään tulossa yövieraitakin. Heitä ajatellen olen vähän leiponut. Kiva kun saa sitten tarjota vieraille.

 

Kirsikkamuffineita tein. Tavallinen muffinetaikina ja lopuksi kirsikka keskelle. Sit kääretorttu. Siinäkään ei ihmeempiä ole. Täytteenä pelkästään vanilja-mansikkahilloa.

 

Tämä on piirakka:kaikkee mitä kaapista löytyi! Tavallinen piiraspohja. Täytteenä tonnikalaa,sieniä,paprikaa,3 kananmunaa ja juustoraastetta.

Eilen illalla vähän innostuin askartelemaan. Tässä tulokset.

 

Tälläiset pienet ,syksyiset puolukka/käpykranssimagneetit koristaa nyt meidän jääkaapin ovessa.

 

Ulko-oveen puolestaan tuli tälläinen. Mulla aina pitää olla ulko-ovessa joku kranssi,joka vuodenajalle omansa. Tytärkin just eilen sanoi,että hänelläkin on mun antamia kransseja 4. En ole edes niitä muistanut. Messuilta ostama oravakranssi,tekemäni kukkainen kranssi,joku syksyinen ja jouluinen tonttukranssi. On mulla itsellänikin joulukranssi odottamassa tuolla kaapin kätköissä. Siinä ei ole tonttuja vaan kelloja ja joulutähtiä.