Joo niin on käynyt! Nimittäin intsun tietsikka hajosi totaalisesti! Siitä on mitä ilmeisemmin emolevy hajonnut ja ties mitä muuta. Se onkin jo monella tapaa temppuillut kauan aikaa. Mä joudun hankkimaan uuden koneen,oi voi. On meillä tää läppäri,mutta mä en ole ikinä laittanut kamerasta kuvia tähän ja omallakin koneellani olen käyttänyt Photoshop-ohjelmaa mitä tässä läppärissä ei ole. Käsitöistä ei tule kuvia nyt tälläkertaa ennenkuin opettelen tässä kuvan laittamiset tällä.

 

Näitä kuvia mä hyvin sain laitettua,mitä jo koneella jonnekin on talletettuna,joten enköhän opi kamerastakin laittamaan. Täytyy opetella,sillä kestää kuitenkin jonkun aikaa,että saan uuden koneen ja taas ohjelmat siihen.

Viikonloppu oltiin mökillä ja oli se taas vaan niin mukava olla luonnon keskellä.Katsella syysauringon leikkiä järven yllä,katsella kaunista ruskaa ja kuunnella luonnon ääniä. Tekee hyvää siellä levätä ja istua takkatulen ääressä neuleitten kanssa.

Mulla on ollut jo viimeviikon ja on vielä tään päivän 15-vuotias pojanpoikani. Hänen vanhempansa ovat olleet matkoilla ja minä sain tuon mukavan nuoren miehen seurakseni:)

 

Tään tunnustuksen sain MARJUTILTA, BLOGISTA : SIMPPELIT SILMUKAT,LEMPEÄT LANKAKERÄT. Kiitos kovasti! Ja saatteena tälläinen tehtävä.

1. Laita tunnustus Blogiisi.

2. Kirjaa sinne myös nämä säännöt.

3. Linkitä blogiin,josta sait tunnustuksen.

4. Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.

5. Haasta viisi blogia jättämällä niihin kommentti.

Munun aistini:

1.KUULO

Se on aisti,joka minulta suurimmaksi osaksi puuttuu,niin tärkeä kuin se olisikin. Minulla on omaa kuuloa hyvin vähän,mutta kuulolaitteen avulla tulen suhteellisen hyvin toimeen. Olen tosi onnellisessa asemassa,että minua on voitu auttaa kuulolaitteella.

2. NÄKÖ

Tämä on  minusta vielä tärkeämpi aisti. Minulla on silmälasit olleet nuoresta asti. Tarvitsen silmälaseja huonontuneen kaukonäön vuoksi. Nyt pikkuhiljaa alkaa ns. ikänäkökin tulla ja voi olla ,että seuraavat lasit ovatkin sitten kaksitehoiset.

3. TUNTO

Tuntoaistista mä en tykkää yhtään. Se kun on niin usein merkinnyt kivun kokemista,paljon kun olen sairastanut. Mutta kyllä kai se silti tärkeä aisti,sillä mehän vahingoittaisimme itseämme ilman sitä,jos ei esim. tuntisi kylmää tai kuumaa.

4. HAJU

Tästä aistista minun tulee mieleeni ihanat tuoksut,ruusun tuoksu,kielon ja laventelin tuoksu. Monien kukkien ihanan huumaavat tuoksut. Hienojen hajuvesien tuoksut,pienen vauvan tuoksu,ulkomailla basaarien mausteiden tuoksu jne. Voi ihania tuoksuja on paljon ja niitä päinvastaisia en halua ajatella.

5. MAKU

Pitää oikein miettiä mitä nyt makuaistista tulee mieleen. Kai se olisi suklaa. Joku hyvä ruoka.

 

Mä olen nyt laiskalla päällä ja en nyt nimeä ketään jatkajaksi. Saa ottaa tään haasteen mukaansa kuka täällä käy ja toivon,että monet niin tekisikin. Mulla kun on pikkuisen hakusassa nyt teidän monien blogitkin. Pitää blogilistoilta käydä etsimässä ja tietysti omaan blogiini kommentointien kautta löydän. Mulla kun oli omalla koneella omassa tallessa blogit joita useimmin käyn lukemassa.