Mitään erikoista en ole saanut koko viikolla aikaiseksi ja silti mä olen väsynt kuin rätti. No vointi ei ole hyvä,sydän pikkuisen oireilee taas ja ehkä se on syy miksi mua niin,niin väsyttää. Olen joutunut ottaa päikkäreitäkin. Käsityöt ovat kaikki vaiheessa. Katsokaapa vaikka..

Juu,mikä ihmeen takkumytty tuo mahtaakaan olla!! Mutta ensiviikolla nuo ovat valmiit ja sitten näette mikä tuli vai tuliko mikään:D

 

Miniältäni sain ihania tuliaisia Kyprokselta. Muutakin kuin kuvassa näkyvä. Tään vain halusin laittaa tähän,kun olin niin iloinen,kun minun posliinimunakokoelma karttui noin kauniilla yksilöllä. Tuon oikean puolimmaisen sain,siinähän lukeekin cyprus. Vasemman puoleisen on ajat sitten tuonut ystäväni Venäjältä. Minulla on noitakin aikamoinen kokoelma jo.

 

Sitten vielä tähän sekalaiseen postaukseen kuvaa veneestämme. Siellä se taas meitä odottaa,kun tänään mökille menemme. Vesille kai olisi venosen mieli,vaan en tiedä mennäänkö vesille. Järvi oli jo viimeksikin ihan jääriitteessä rannasta. On niin kylmäkin lähteä järvelle. Voi olla että takkatulen lämmössä istutaan sohvannurkassa tv.tä tuijottamassa. Minä tietysti käsitöineni ja isäntä torkkuu siinä tapansa mukaan ja raskaasta työviikosta uupuneena.

Rattoisaa viikonloppua teille sinne missä ja miten sitä vietättekin!