Viimeksi kirjoitin ajatuksia ja näytin kuvia Kangas-Aitasta messujen aikaan. Toki jäi vielä päiviä pyörähdellä Seinäjoen messuillakin. Siellä oli muutama muukin messuilemassa,katsokaa vaikka..

 

Kaikenlaista myyntipöytää niinkuin aina ja väentungosta. Käsityömessuista on näköjään tullut todella suosittuja.

 

Laitan tänne nyt kuvia vain muutamista jutuista mitä siellä ei ole ennen ollut. Siellä oli paljon tälläisiä hauskoja jakkaroita ,joita olivat koristelleet  pienemmät käsityöntaitajat Näppi-käsityökoulusta.

 

Tämän vuoden uutuutena oli Seinäjoen messuilla eka kertaa nukkekotinäyttely. Näin kuvasta tästä ei paljon selvää saa,mutta tään kuvasin,kun on minun erään sukulaiseni tekemä nukkekoti ja oli kiva hänetkin pitkästä aikaa messuilla tavata.

 

Hän oli toisen nukkekodin tehnyt kirkoksi ja se oli tosi hieno myöskin kaikkine yksityiskohtineen.

 

Tässä vielä lopuksi minun messuostokseni. Seimi aiheinen kanavatyö, kirja jossa virkattuja koruja helmien kera, vähän pitsiä vauvantossuja varten,pari vyyhtiä lankaa,laukun kahvat ja sitten tuo siili oli ilman kotia ja meidän rappusilta se kodin saa. Eikö sentään aika maltilliset ostokset tarjontaan nähden:D

 

Edit: Tulin vielä aivan erityisesti kiittämään ihania ystäviäni,jotka messuilla kohtasin ja kartutitte minun enkelikoelmaani ihanilla enkeleillä! Mä olen aivan otettu ja sanaton ja kun niitä katson,niin tulee kyyneleet silmiini. KIITOS aivan valtavasti teille ystäväiseni!