Kohta lähden asioille kylille. Tuulee vaan niin kovasti,mutta tähän asti auto kuitenkin on aina kovillakin tuulilla tiellä pysynyt. Toivotaan,että niin nytkin. On paljon monenlaisia asioita hoideltavana tälle päivää.

Käsitöitä edistyy hitaanlaisesti,mutta jotain kuitenkin.

 

Tälläkertaa pitsisukat tikuttelin,vaikka en mä yhteistempauksiin ole osallistunutkaan. Nää on naisten koko 38-39. Lankana seiskaveikka ja väri ei ole noin oranssiin menevä punainen kuin kuva näyttäis,vaan kyllä se on oikeasti kirkkaan punaista lankaa.

 

Mä unohdin viimeksi näyttää tätä joutsenta,kun voitin tään euron arvalla Seinäjoen käsityömesuilla. Ainahan messuilta edes yksi arpa pitää ostaa,mutta yleensä mä en voita. Nyt olin iloinen,kun voitin juuri tuon posliinimaalatun joutsenen. Se on väriltään oikein hempeän vaaleen vihreän,valkoisen ja hyvin vaalean keltaisen sekoitus ja sitten noi kultaukset. Olin siksi tästä iloinen,kun minulla sattuu olemaan just tuommonen kahvikalusto ja nyt sain tuon joutsenen,jossa voin pitää vaikka servettejä kahvipöydässä. Tai voihan siihen laittaa karkkeja tai kukkasia,mitä milloinkin. Sitten kuvasin taas tähän tahallani tuon santtukukkani aivan Lankapirtin Matleenaa varten. Hän kyllä tietää miksi:D

 

Tään tunnustuksen sain tälläkertaa Seronilta. Kiitos paljon sinulle blogi-ystäväni! Ainahan tunnustukset yllättää ja lämmittää mieltä. Tähän kuuluisi kertoa viisi tärkeää asiaa itsestään/elämästään ja jakaa sen viidelle eteenpäin. No minä olen jo aikaisemmin,jokunen postaus sitten jo kertonut ne viisi asiaa saadessani tämmösen. Jaoin silloin myös tätä eteenpäin,joten nyt en nimeä ketään,vaan jokainen blogini lukija saa ottaa mukaansa ken haluaa. Kiitos Seron sinulle vielä kerran.