Joulua nimittäin valmistellaan. Vaikka ajoissa aloitan,niin jotain aina jää viime tippaan. Joulussa on miltei parasta tää odotus ja kaikkinainen valmistelu. Joulusta en sillai stressiä ota,mutta on kyllä sitten senkin edestä  muista jutuista.

 

Mä innostuin ihan vain kokeilemaan ja virkkasin tämmösiä tähtiä,joihin sitten sisälle laitoin koristeen. Lanka on Kotiväkeä ja mulla on siinä kimallelanka mukana,joka tosin kuvassa ei näy.

 

Tähdet kiinnitin yksinkertaiseen yksiväriseen jouluverhokappaan. Mulla on ulkomailta ostamassani punaisessa joululiinassa kullankimallettakin,niin piti saada johonkin muuallekin tuota kultaa. Liina laitetaan sitten pöydälle vasta aattona.

 

Mulla on isossa keittiössäni kaksi ikkunaa ja tässä tää toinen.

 

Samoin meillä eteisessä on kaksi kaariaukkoa,joihin mä jo joulukoristeen laitoin molempiin. Koriste on niinikään ulkomailta tuotu. Liekö se heillä mikään joulukoriste,mutta meillä on :)