Vihdoinkin olen koneen ääressä kirjoittamassa! Kiitos teille ihanat ihmiset kauniista sanoista ja kaikesta tsemppauksesta,kun olin flunnssan kourissa! Olette niin kovin kilttejä minulle.

Pahin on ohi ja nyt alan olla jalkeilla,mutta muutamaksi päiväksi se tauti minut petiin kaatoi ja oikeastaan nukuin monta päivää ja yötä. Ei puhettakaan,että olisin huomisin selvinnyt hautajaisiin , minne olin menossa. Nyt on kuume pois,eikä sitten pääkään ole niin kipee koko aikaa. Nuhaa ja yskää vielä,mutta kyllä tää nyt kun tähän saakka olen päässyt.

Käsitöitäkään ei oikein jaksanut ja pystynyt tehdä. On sentään joku valmis työ.

 

Tässä tää Etiopian nuttu Opal-langasta. Älkää unohtako näitä Etiopian vauvojakaan,vaikka tässä on näitä muitakin yhteisiä kamppanjoja menossa. Etiopissa nuttujen tarve on suuri ja koko aika niitä otetaan yhä siellä vastaan. Tämä nuttu oli mulla tuossa kauan ollut viittä vaille valmis,joten muutama lykky ja lankojen päättely,niin siinä se.

 

Illalla kokeilin virkata yhden sytomyssyn. Voi ei siitä hyvä tullut,en tiedä julkeeko sitä mihinkään laittaa. Totesin,että tälläi virkaten tuo myssy ei ole mun juttu. Jos kokeilisi neulomalla. Teillä muilla näkyy olevan ,vaikka miten hienoja.Mä en itse pidä lainkaan myssyjä. Vaikka kyllä minullakin jonkinlainen pipo näin pakkasilla on oltava. Toisille vaikka mitkä myssykät sopii niin kauniisti. Mulla tähän lankana on puuvillalanka  Punto Color.

 

Sitten tänään posti toi Yllärin! Sain kuulkaa tämän ihanan virkkauslehden ja kauniin kortin piristykseksi,kun olen flunssassa! Oi,Kiitos Ihana Ystäväiseni,olen aivan hämmästynyt ja otettu! Tuota lehteä olen kaupassa hypistellyt ja ajatellut maltanko ostaa ja nyt se on minulla! Siinä on monta kivaa mallia,jotka tekee mieli toteuttaa.