Tuli mieleeni,että en ole yhtään näyttänyt mitään matkoilta ostamaani. No en mä kyllä reissuilta enää niin kovasti ostele. Alkuaikoina piti tuoda vaikka mitä,mutta en enää. Nyt jos ostan niin pitää olla hyvin tarpeellista ja edullista. Viimereissulta lähti mukaani nää.

Mä tykästyin tähän laukkuun. Se on kyllin iso,että sinne mahtuu vaikka mitä. Ennenkaikkea se on hyvä neuletapaamisiin käsityön kuljetukseen. Sitä mä tuon kohdalla eniten ajattelin. Voi käsityöt! Ne eivät edisty paljoa mitään,kun sattuneesta syystä tätä muuta puuhaa on paljonkin!

 

Sitten ostin nää korut. Ai,että onko nääkin nyt niin tarpeellisia!? On ne,koruja tarvitaan aina :) Tässäpä mun  itselleni ostamat jutut tais ollakin.

 

Sitten tää yksi kuva remontin aiheuttamasta kaaoksesta. Tuohon nurkkaan on kerätty yhden kaapin sisältö. Mun mallilehdet. Mulla on mallilehtiä satoja,ellei tuhansia!! Niin,että mä olen ollut oikein itsekin järkyttynyt kätköjeni laajuudesta. Toinen shokki on tullut kaappeja tyhjätessä,kun oikein kunnolla selvisi lankavarastojen paljous. Tiesinhän minä,että niitä on paljon,mutta että NIIN valtavasti. Kyllä Intsu ei pitkään aikaan saa ostaa lehtiä,eikä lankoja! Tää on joku sairaus tääkin. Tyttärelleni sitä jahkuin,niin hän ihmetteli,että nytkö vasta mä olen kokenut kuin ahaa elämyksen,jonka he kaikki muut ovat tienneet pienen ikänsä:)