Eilen minä menin terv.kesk. tuosta selästä,kun kipu alkas olla tosi kamala. Aamulla jo ei millään meinannut päästä sängystä pois,mä kontaten tulin ! No,ei selässä ole onneksi mihinkään nikamaan tullut vikaa,vaan siinä nikamien vieressä on lihas revähtänyt ja hermopuristusta. Sain kipupiikkejä kaksi ja 10pv. hyvät lääkitykset. Aah,miten helpotti heti,kun kipupiikit alkas vaikuttaa. Nyt olen toiveissani,että eiköhän tämä taas tästä.

Mulla on käsitöitten tekemisen kanssakin vähän ruuhkaa. Pitäis saada tuohon "uuteen kotiin" ne verhot ihan valmiiksi ja kaikkee kivaa muutakin sinne meinaan tehdä. Sitten on vaikka mitä tilaustöitä. Siitä huolimatta,eikös mitä,tää täällä vaan yhtäkkiä alkaa itselleen tekemään kesäkassia:D

 

Tämmönen kassista tuli ilman sen kummenpaa mallia. Innostus tuli kuin salamana siitä,kun varastoja penkoessa satuin löytämään tuon vihreän samettilangan:D Sen olen viimesyksynä käsityömessujen aikaan tuonut Kauhavan Kangas- Aitan penkojaisista. Itse kassin virkkasin ristikkäisillä pylväillä,vaikka ei se tuossa langassa niin näy. Voi,voi Intsua,ei auta vaikka ikää tulee,niin yhä vaan kassin pitää olla hörhelöinen kuin pikkutytöllä:D

 

Minä sain eilen vallan ihanaa postia kauempana asuvilta lapsenlapsilta. Enkä mä malttanut äitienpäivää odottaa,vaan heti minä paketin aukaisin. Sieltä löytyi  mulle tälläinen uusi yöpaituli. Minä aivan kyynelsilmissä katselin tätä ja kortteja.

 

Nämä ne aina ovat aarteitani! Kakki kolme olivat tehneet omansa. Nuorimmaisen 1-vuotiaan korttiin on maalattu hänen kätensä. " 2 vuotias oli aivan täpinöissään tehnyt tuota sydänkorttia. Luulenpa,että äitinsä on leikannut tuon sydämen,mutta siiten 2 vee oli saanut itse saksilla leikata paperia ja rypistää ja liimata. Hän oli aivan hyräillyt laulua sitä tehdessään. Hänellä on tapana hyräillä aina kun on oikein innoissaan:) Sitten tään 5-vuotiaan tyttösen askartelema peili. Ehdottomasti oli pitänyt saada tehdä Lumikki-sadun peili,jossa lukee:kerro kerro kuvastin kuka on maailman ihanin ja sitten lukee vastaus:mummi!! Voi,kiitos ,kiitos ihanat ja rakkaat lapsoset! + Pusut ja halaukset!

Näitten myötä toivotan IHAN KAIKENLAISILLE  ÄIDEILLE JA MUMMUILLE SULOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ RAKKAITTENNE PARISSA !