Kaikenlaista olen tohottanut tälläviikolla. Ekaksikin,toissapäivänä lähdin kaupasta hakemaan leivontatarvikkeita,jauhoja ja kaikkee muutakin. No,mä nostin kai jotenkin huonosti kauppakassia,niin yhtäkkiä selkä nitkahti. Illan oli tosi kipee ja eilen aamullakin. Minä otin pari 600mg buranaa ja niitten turvin sainkuin sainkin leivottua:) Niin,ei se selkä vieläkään kunnossa ole. Just,kun sain jalan parantumaan,niin keksin ottaa itselleni uuden vaivan!

 

Tässä nyt kumminkin leipomuksia. Voi ,älkää kysykö mitä pullia nää on! Taitaa taas olla Intsun erikoisia:) Niissä on kumminkin pullataikinasta väännetty möykkyjä ja päällä on vaniljahyytelöä ja mansikkahilloa.

 

Tein mä isännälle pitkojakin,kun hänen mielestä vain pitkot ovat pullien parhaimmistoa! Mulla on vain tää väliaikaisuuni semmonen,että paistaa kovin epätasaisesti ja epätasaisia tuli,vaikka yritin pelliä käännellä.

 

Tälläinen assistenttikin oli mukana. Tuo katse on niin samalla kertaa anova ja syyllistäväkin. "Voi,enkö minäkin saisi maistaa."

 

Tein vielä tavallisen suklaapiirakankin. Siinä on päällä kuorrute,tomusokeria,rasvaa,kaakaojauhetta ja vähän vettä. Niin ja nomparellejä.

 

Remppakin koko ajan edistyy. Tässä ovat olohuoneemme tapetit jo seinässä. Yksi iso seinä tuota kuviollista ja muut tuota vaaleaa yksiväristä. Onko aina hillittyjä värejä? Joo,joo muaallla paitsi keittiössä. Ei Intsu nyt muutenkaan niin hillitty persoona ole kuin omasta mielestään. Muut käyttävät minusta sanoja impulssiivinen,ideoita pursuava,kekseliäs ja värikäs omanlaatuinen persoona. No niinpä se värikäs ja omalaatuinen persoona putkahti esille keittiön tapettia valitessa ja sainkuin sainkin isännänkin suostumaan:)

 

Tätä värikästä kuviollista tapettia minä oikein rakastan!! Siihen sopii hyvin meille tulevat valkoiset kalusteet. Niin ja mun valintaperuste tään tapetin kohdalla perustu tietenkin siihen,että mun virkatut verhot sopivat tään kanssa väreiltään :D:D Eikö ollutkin hyvä peruste:D

 

Tähän loppuun vielä kuva puutarhan nurkalta missä pupuherra odottaa kanssani kesää vuorimännyn juurella.