Nyt on sitten minusta kesä parhaimmillaan ja nautitaan tästä kaikesta suven suloisuudesta.

Nyt ei mulla ole näyttää suuria valmistuneita,pitää vähän huoahtaa niitten pitsiverhojen jälkeen:)  Kiitos kaikille niin runsaista kommenteista!

Kun olin Etelä-Suomen reissulla ja tietysti pistäydyin Tervakosken Coconutissa  Terhiä moikkaamassa (täältä vilkutuksia sinulle) ja ohimennen juteltiin lankavarastojen runsaudesta,niin Terhi sanoi laittaneensa itselleen sellaisen säännön,että joka toinen työ pitää tehdä vanhoilla langoilla. Siitä minäkin päätin,että joka toinen työ on tehtävä hyvin vanhoista langoista ja mieluummin jämistä.

 

Mielestäni tarvin uusia servettirenkaita,niin tein niitä jostakin langanjämästä. Mulla muuten kerrankin langat ovat tosi hyvässä järjestyksessä. Olen yläkerran vaatehuoneen varannut langoille. Ne ovat siellä suurissa laatikoissa,joissa on kannet ja päällä lukee mitä lankoja ja värejä laatikot sisältää.

 

Tässä vähän ohjeen tynkää servettirenkaisiin. Luon 18 silmukkaa,neulon aina oikein neuletta 15 krs.,sitten päättelen 16.sta kerroksella ja ompelen renkaaksi. Mullahan on servettirenkaissa erilaisia koristuksia päällä,milloin mitäkin. Nyt ostin Tiimarista huoparuusuja. Nyt on keittiöni väreihin sopivat. Tein 9 ja voin tehdä vielä muutaman lisää.

 

Juhannuksen aikaan mökillä tikuttelin tämän nutun Etiopian vauvalle. Haluan yhä muistuttaa ,että äläkää unohtako näitä Etiopian vauvoja! Mulla oli lankana Viking Sportragg. Oikein kiva lanka neuloa.