Intsulla on kesävieraita. On taas talossa paljon elämää ja vilskettä. Vieraani lähtivät käymään sukulaisissa,niin minä tulin silläaikaa koneelle.

Olen niin iloinen,kun sain yhden suuritöisen jutun valmiiksi.

 

Tään kanavatyön. Olenhan tätä joskus keskeneräisenä vilautellut. Tää kun ei ollut sellainen pääkäsityö,vaan tein kaikkee muuta ja tätä vain silloin ,tällöin ,langan jos toisenkin ja niin tämäkin aikaa myöten valmistui. Nyt on kehyksissäkin jo ja seinällä.Minä olen oikein tyytyväinen ja tää on luonnossa vielä paljon paremman näköinen kuin tässä koneella. Tiedättehän sen tyytyväisyyden tunteen,kun on saanut loppuun saatettua jonkun ison urakan:) Tämä taulu on niin suuri,että kyllä sai pistellä piston,jos toisenkin,satoja pistoja,ellei tuhansia. Olen ennenkin kertonut,että tykkään tästä taulusta:Jeesus Siunaa lapsia, kun tuossa kuvassa on viisi lasta. Ihan niinkuin minullakin ,kolme poikaa ja kaksi tyttöä. Näin minä haluan tähän Siunaukseen nämä omatkin lapseni perhekuntineen kätkeä.

 

Tässä vähän kauempaa otettu kuva kokonaisuudesta mihin tää taulu sijoitettiin. Nuo toisetkin taulut ovat tekemiäni kanavatöitä. Taulujen yläpuolelta vähän näkyy hyllyn reunaa,jossa on lasteni hääkuvia,sekä lastenlasteni 1-vuotis kuvia.

 

Vielä kuva ihanasta orkideasta,jonka kesävierailtani sain.