Taas paljon kiitoksia kaikille,jotka yhä jaksatte vierailla blogissani ja vielä lähettää kivoja kommenttejakin.

Tälläkertaa mulla on ollut vähän kesäisempi käsityö,kuin villasukka. Toki lämmin oli tätäkin tehdessä.

 

Tälläisen pitsiliinan tein. Meinasin tehdä yöpöydille ,mutta tuli liian iso siihen tarkoitukseen. Lanka oli eri kuin ohjeessa ja mä jossain vaiheessa ketjusilmukkakaariin lisäsin silmukoita,muuten liina olisi tullut keskeltä kuopalle.

 

Rottinkipöydältä löysin sille paikan.Lankana on Katia Gatsby. Aivan ihana virkata ja kuvassa ei näy,mutta oikeasti siinä on ihana hopea kimalle. Mä olen tykästynyt kovasti Katian lankoihin. Olen ostanut tuon langan aikaa sitten Tervakosken Coconutista. Terveiset sinne vaan Terhille:)

 

Malli on peräisin tästä lehdestä. Heti lehden eka malli. lehdessä on monia kivoja malleja. Tekisi mieli tehdä kaikki!

 

Vielä tähän lopuksi kuvaa näin kauniista sateenkaaresta,jonka mieheni illalla ikuisti. Tää sateenkaari saakoon siivittää teidät ystäväiseni mukavaan viikonloppuun!