Kiitos taas tsemppaamisesta sairauksieni kanssa ja muutenkin kommentit ovat minulle tärkeitä,Kiitos! Mä en viitsi tästä tehdä sairaskertomusta,joten ei niistä sen enempää,mutta ei vieläkään kovin hyvin mene.

 

Koulut ovat taas alkaneet. Kuvassa on Seinäjoen tyttölyseo,jota joskus kauan sitten kävin.Tuohon kouluun liittyy minulle paljon muistoja, iloisia ja surullisia,onnistumisia ja pettymyksiä. Ihan kaikkea mitä tuolloin teinitytön elämään kuului. Mieheni minulle antoi idean,että"voisit kertoa blogissa yhdestä kouluajan tempauksestasi". Tuumasta toimeen. Monet ystäväni sen ovat kuulleet,mutta hauskutanpa sillä teitäkin. Sanottakoon nyt ensin,että mä olin toisaalta hyvin kiltti,arka ja ujokin koululainen,mutta sitten mulle tuli silloin tällöin "älynväläyksiä" itsenikin yllättäen! Linjurilla kuljin kouluun ja auto jätti meidät kadun varteen vähän ennen koulua. Siinä likkojen kanssa kävellessä toiset kysyivät,että oletko lukenut paljon musiikin kokeeseen? Minä heräsin,mitä,onko meillä nyt sellaiset ja voi kauhistus,en ole avannutkaan kirjaa! Mietin kuumeisesti ratkaisua mitä teen. Tiesin,että musiikin teorian kokeista mun on pakko saada kiitettävä saadakseni musiikista ylipäätään numeron todistukseen,sillä laulaa en osaa,en niin yhtään,enkä kyllä soittaakaan. Niin minä kylmän rauhallisesti kävelin koulun ohi ja lintsasin ja ajattelin tehdä kokeen seuraavalla kertaa. Koulu sijaitsee joen rannalla ja sinä aamuna oli paksu sumu. Siitä mulla se älynväläys tulikin. Nimittäin sitten myöhemmin kirjoitin poissaolokirjaan poissaolon syyksi: Kävelin sumussa koulun ohi :D:D Niin ja kirjotin äidin allekirjoituksen. Ei ne koulussa tienneet,että mä itse kirjoitin,kun ei niillä ollut vertauskohdetta käsialasta,kun olin aina itse kirjoitellut! Eikä äiti puolestaan tiennyt,että sellaista kuin poissaolokirja on olemassakaan:D Hyi Intsua! Koulussa mulle ei tullut mitään rangaistusta,mutta yhtenä päivänä rehtori kuulutti,että poissaoloja aletaan nyt tarkkailla paremmin,kun on tullut esim. sellainen syy,että kävelin sumussa koulun ohi:D

 

Sitten niistä mukavista posteista:)

 

Ensinnäkin viimeviikolla jo tuli Suuren käsityökerhon lehti. No ei siinä aikoihin ole ollut oikein kiinnostavaa,mutta minkä tahansa käsitöihin liittyvän lehden tulo on aina ilo. Kaupasta ostin Lean virkkauslehden ja voi,joka mallin tekisi mieli tehdä!

 

Nämä langat posti toi myös viimeviikolla! Ne on ystäväni tuonut Karnaluksista: Tuhat ja miljoona kiitosta Tesalle,Tulihan tehtyä blogiin! Tuon sinisen laatikollisen kirjontalankoja olen saanut häneltä lahjaksi jo aikaisemmin,kun kävivät täälläpäin. Niistä on jo pari kerää käytettynä. Mutta tuon herkullisen kasan sain nyt. Ristipistotyö on tekeilläkin jo ja aivan sormet syyhyää noiden ihanien kerien kanssa. Sain enkelikortinkin kokoelmiini ja ihanan pikkuenkelin.

 

Tälläkin viikolla postista on tullut kivoja lähetyksiä. Voi kun mieltäni lämmittää tämä lähetys. Voitin Annelin käsityöt blogin arvonnassa ja tälläiset ihanuudet Anneli lähetti. Mä olen aivan otettu. Tuhannet kiitokset Annelille. Kaunis huivi,aivan ihanan värisenäkin. Sitten kiva lasin alusta ja huoparuusu-rintakoru. Niin ja vielä todella kaunis itse tehty kortti. Mä olen aivan hämmästynyt,että näin monenlaista minulle.!? Kiitos!

 

Samana päivänä posti toi minulle vielä tämänkin. Tää on Ateljee Margarethasta tilaamani kirjailtava avainkaappi.

 

Lopuksi vielä tarjoilen teille tekemiäni lettuja mansikkahillon kera,niin eiköhän te pärjäile loppuviikon:D