Kiitos taas runsaista kommenteista. Ovat antaneet minulle paljon rohkaisua ja kannustusta.

Jotakin olen täällä hiljalleen virkkaillut.

 

Tälläisen korimaisen laukun tein. Altapäin näyttää tässä jotenkin hassusti,mutta se on vain taitoksissa,kun tein siihen soikean muotoisen pohjan ja se on paksu,niinkuin koko laukkukin.

 

Siinä se roikkuu yläkerran keittiön kaapistossa. Lanka on Kangas-Aitan moppilankaa ja toisena lankana vielä yhdistin siihen elävöittämään sinistä Esiton virkkauslankaa. Koukun numero oli 5. Suurempi koukku ois voinut olla,mutta mä halusin tästä sellaisen napakan. Mä en oikein ole vielä päättänyt tykkäänkö tästä vai en. Vähän olen kallistumassa kielteiselle kannalle.

 

Pyörittelin sitten aikani kartiota mihin jäi reippaasti vielä sitä moppilankaa ja ajattelin etten halua sitä nurkkiin pyörimään. Niin innostuin ja tein siitä vielä kolme patalappua. Näistä tykkään,että nää tuli hyvät.

 

Tää kukkiva syyshortessiamme saakoon siivittää teitä mukavan elokuisen viikonlopun viettoon:)