Jolukuun puolelle siirryttiin ja niin on enää reipas kolme viikkoo jouluun. Kaikenlaista tekemistä on paljon,ei vaan joulun vuoksi,vaan muutenkin.

 

Olen neulonut nää villahousut tulevalle lapsenlapselle. Nutunhan olen esitellyt täällä aikasemmin. Lankana on Novitan Wool. Vieläkin asusteita puuttuu.

 

Minäpä olen vähän jo ollut jolupukin apuna ja käärinyt lahjoja pakettiin. Oih,miten jännittävää,mitähän noista paketeista löytyy? Mä yritän saada laitettua lahjat ajoissa,en halua kulkea kauppojen viimehetken ruuhkassa.

 

Pipareitakin on eka satsi leivottuna. Nämä ei joulua näe. Tarjoilen vierailleni. Sitäpaitsi meillä on sellainen urospuolinen kaksijalkainen "hiiri", joka on hulluna pipareihin ja käy niitä syömässä julki ja salaa:)

 

Lopuksi vielä tää 2,5v pojanpoikani askartelema,ihana kukkakortti. Hän toi tämän tullessaan minulle pieneksi ajaksi hoitoon. Ei ole mikään merkkipäivä,toi vaan päivääni ilahduttamaan. Tään kukkakortin myötä toivottelen teillekin mukavaa joulukuun alkua!