Kiitos taas monista ihanista kommenteista,jotka niin paljon tuottavat iloa!

Pyhänaika oli ja meni ja uusi viikko kaikkine harrasteineen alkamassa. Minä eilen värkkäilin kaikenlaista ja tässä tulee jokunen kuva mun puuhista.

 

Minä näin Tampereen messuilla syksyllä nappikoruja ja ostin itsellenikin nappipusseja. Nyt sitten sain aikaiseksi tehdä nappikorun. Mä ensin virkkailin kultalangasta pitkän "ketjun" ketjusilmukoista. Sitten tietyissä järjestyksissä pujottelin siihen nappeja neulan avulla. En mä tiedä kuinka se oikeaoppisesti pitäis tehdä,mutta näin minä tein. Siitä tuli ihan ok. Luonnossa se on tosi kivan näköinen.

 

Hetkisen myös istuin ompelukoneen ääressä ja hurautin vauvalle petivaatteita. Vaaleanpunainen on lakana ja vaunukuvioisesta tyynyliina ja pussilakana.

Sitten: Mitäs tänään syötäisiin?

 

No,eihän mummit kokkaa erikoisillallisia,vaan ne tekee lihapullia:) Mulla oli ihan tavallinen lihapullataikina,jossa oli jauhelihaa ,maidossa turvotetut korppujauhot,suolaa,kananmunaa,jauhelihamaustetta ja paprikajauhetta. Kivan säväyksen antoi,kun laitoin vielä 1dl sinappi-kurkkusalaattia.  Mulla oli sitä jauhelihaa 700g. Lihapullia niin paljon,että me syödään niistä kolme kertaa. Kaksi satsia pakastimeen,että voi ottaa sittenkun on kiire kokata.