Kiitos teille ihan jokaiselle ystävälle ihanista ystävänpäivätoivotuksista. Teille myös kiitoksia,joilla ei ole omaa blogia,sekä erityiskiitos Etelä-Suomessa oleville lastenlapsilleni,jotka niin ihanasti toivottivat mummille hyvää ystävänpäivää:)

Minulla on täällä virkkuukoukku heilunut kädessä monellaisellakin saralla,mutta valmiiksi tuli lapsen kaulahuivi,joka on..

Tälläinen juna. Mallin keksin omasta päästä:) Tähän sai kulutettuja monia langan loppuja.

 

Vähän lähempää kuvaa. En tiedä onko nyt niin kovin käytännöllinen huivi,mutta luulisin pienelle pojalle olevan mieluinen,että haluaa tään kaulaansa.

 

Tässä roikkuu "kaulalla" tämän mun jo tottuneena mannekiininä toimivan takin kanssa:)Tämä on jo viides huivi,jonka tänä vuonna esittelen blogissani,vaikka en mä nyt sen kummenmin ole aikonut osallistua huivien hullu vuosi tempaukseen. Minusta ei ole osallistumaan yhteistempauksiin. Meikäläisen taiteilijasielu,kun vaeltaa omia vallattomia polkujaan:D

 

Tämäpä onkin mielenkiintoinen virkattu pipo,kokoa vauvalle. Mielenkiintoiseksi tekee tämän se,että tää on miehen virkkaama. Pojistani nuorin on tämän virkkaillut siskonsa vauvalle. Minusta kädenjälkikin on tässä niin siisti. Huomatkaa,minä en ole opettanut poikaani virkkaamaan,vaan hän on ihan itsekseen virkkauksen aikuisena opetellut. Tään mallinkin on itse kehitellyt. Minä tietysti olen hyvin ylpeä pojastani.