Voi kuinka suloisia ja ihania olette! Koko sydämestäni haluan halata jokaista erikseen ja kiittää niin ihanista kommenteista. Olen itkenyt ja lukenut niitä yhä uudelleen. Ette arvaakaan miten paljon voimia ja rohkaisua sain ja koen,että teidänkin rukoukset kantavat minua. Luulenpa,että huonojen päivien tulleen palaan yhä uudelleen lukemaan niistä rohkaisua ja ammentamaan voimia. En voi muuta kuin ihmetellen todeta miten minulla on niin paljon ihania ystäviä tukenani.

 

Tässä haluaisin teille jokaiselle kiitokseksi ojentaa kimpun ruusuja!

Päällimmäisenä tuntona minut on viimepäivinä vallannut kiitos myös Jumalaa kohtaan siitä hyväosaisesta elämästäni,jonka olen saanut. Elämäni on ollut vaihteleva ja rikas. Kiitän parhaimmasta puolisosta mitä rinnalleni olen saanut,kiitän lapsista,miniöistä,vävyista ja lapsenlapsista. Kiitän,että olen saanut kasvatetuksi kaikki lapseni itsenäiseen elämään,nähdä näin paljon lapsenlapsia. Ja nytkin saan olla niin turvallisella mielellä tietäen,että minua hoidetaan ja Jumalan rakkaus ympäröi minut.

 

Lasten myssyköitä myyjäisiä ajatellen olen taas neulonut. Samalla pitsikuvio mallilla ja tietysti se pikkulikkojen suosikki;Hello Kitty. Tässä oli suosikkilankani puuvillalangoista ,Catania.

 

Vielä tään toisenkin tikkusin samaan syssyyn. Tääkin lanka on ihana neulottava. Se on Katian Bombay.

Kivaa keväistä viikkoa juuri Sinulle.