Niin nyt se päivä on tullut,kun lähden leikkausreissulle,mutta sitä ennen  kirjoittelen tässä muutakin.

Eilisenä päivänä olimme kahden lapsenlapsen synttäreillä. Toinen täytti 11v ja toinen 17v. Tää 17v onkin vanhin lapsenlapseni,hän joka aikoinaan teki minusta mummin. Nyt on minua paljon,paljon pitempi poika tai jo nuorimies.

 

Tälle 11 vuotta täyttävälle prinsessalleni askartelin tämmösen maljakon. Tiimarista hain helmiä ja silikonilla kiinnitin.

 

Tässä sitten maljakko "kukkasineen".

 

Kotiin olen vähän koristellut pääsiäistä. Nuo pääsiäismunat ovat täällä ennenkin esiintyneet. Nämähän virkkasin jo toissavuonna.

 

Ja vielä yksi maljakko. Tässäkään ei uutta ole,sillä tään maljakon virkatut kukkaset ovat viimevuodelta.

Tosiaankin tänään olen lähdössä Tampereelle "kevätrerkelle". Mulle aloitettan kaikkia hoidollisia juttuja siellä jo tänään ja huomenaamulla on iso leikkaus. Monenlaista olen joutunut miettimään,kun lääkärit ovat korostaneet,että mun tapauksessa leikkausriskit ovat niin suuret. Kyllä olen iloinen,jos reissulta saan vielä kotiin palata. Mutta olen jättänyt itseni Taivaallisen Isäni käsiin täysin ja huolenpitoon. Hän pitää sekä minusta,että perheestäni huolta ja tietää mikä minulle on kaikkein parasta.

Kiitän halausten kera aivan valtavasti teitä kaikkia ystäviä mitä moninaisesta tuesta! Kiitos,olette niin kilttejä ja ihania olleet minua kohtaan. Olen ollut aivan hämmästynyt kerta toisensa jälkeen,kun olette käyneet rohkaisemassa ja tsemppaamassa minua ja kiitos suuriarvoisesta rukoustuesta myös!

 

 

Taivuta mua,Jumala,paina tomuhun. Tyhjennä mua,silloin saan rauhan siunatun. Itse en mä nitään voi,kaiken teet Sä vaan. Kallis Jeesus,Sulle nyt kuulun kokonaan.

Herra,juureen ristisi vaivun nöyrtyen. Kun Sä,Jeesus,johdatat,koskaan pelkää en. Köyhä oon,vaan Sinussa rikas olla saan. Kaikki lahjaasi on vain mitä suonetkaan.

Täällä mitä näe en,kerran nähdä saan. Matkan määrä kirkastuu taisteluissa maan.Siksi suo mun seurata tietä taivahan,aina hiljaa tyytyä tahtoon Jumalan.

Herra,rakkauttasi ymmärtää en voi. Voima pyhän veresi rauhan mulle toi.Itse kun en mitään voi.Kaiken teet Sä vaan. Kallis Jeesus ,Sulle nyt kuulun kokonaan.

(Werner Skibstedt)

Terkuin: Intsu