Eilen sain Tampereelta patologin lausunnot ja lääkäritiimin päätökset. Otsikosta voitte arvailla,että uutiset olivat tosi,tosi hyviä,ei parempia olisi voinut olla!!! Minä voin tähän kirjoittaa pätkän mitä tuossa mun paperissa nyt sanotaan. "Vastaukset olivat teille edulliset. Syöpäkudos ei kasvanut kohtulihakseen,vaan oli pinnallisesti kohdun sisällä ja tasoltaan se oli hyvin erilaistunut eli gradus 1,tämäkin on hyvä asia. Mitään levinneisyyttä kohdunkaulan alueelle tai munasarjoihin ei ollut.Syöpäsoluja ei nähty myöskään imuteissä,eikä verisuonissa. Näin ollen kyseessä on alkuvaiheen hyvin erilaistunut kohdun rungon syöpä,joka ei vaadi liitännäishoitoja. Polikliininen seuranta järjestetään 3 vuoden ajan."

Ajatelkaa ystävät,kuinka pahana tapauksena tämä syöpähoito lähti Tampereelle ja kyllä mä suuren ja vaikean leikkauksen kävin läpi,mutta  sitten itse syöpä olikin näin lievä! Minä uskon,että esirukouksilla oli aivan valtava vaikutus! Minä olin murehtinut,että rankkojen hoitojen vuoksi kesäni menee sängyn pohjalla kaljuna oksentaessa! Ja nyt niitä ei tarvita! Pikkuhiljaa tämä minulle niin valtavan iloinen asia alkaa mennä tajuntaan,että mä sain terveen paperit!!!! Terveen paperit syövästä. On mulla liuta muita sairauksia,mutta ne eivät niin nopeesti käy hengen päälle,eikä hoidot ole rankkoja. Tänään menen iltapäivällä sairaaalaan tuon käsivamman vuoksi ja on tässä monta muuta juttua,mutta näyttää,että syövästä tälläkertaa pääsin.

Suuret kiitokseni teille kaikille kaikesta tuesta,niin monituisista muistamisista ja ennenkaikkea esirukouksista! Kaikkein suurimmat kiitokset tahdon antaa Jumalalle. Tahdon polvistua kiittämään ja ylistämään Taivaallista Isääni,joka on minua kohtaa niin äärettömän armollinen.

 

Tampreen postin lisäksi eilen oli muutenkin kiva postipäivä,sillä postista tuli tämmönen liina,jonka ystäväni minulle lähetti.Hän on tämän itse tehnyt. Eikö olekin tavattoman kaunis ja se on niin siististi ja huolella tehty. Kiitos,kiitos Sinulle ja lämpimät halaukset.

 

Sitten tään enkelinkin eilen sain. Tästäkin tykkään tosi,tosi paljon,minusta tää on aivan ihana. Minä eilen soittelin kaikille lapsilleni tätä ilo uutistani,niin ei mennyt kauaakaan,niin nuorin poikani perheensä kanssa tuli käymään. Miniälläni oli tää enkeli kädessä ja ojensi sen minulle ja halasi niin kauan ja rakkaasti. He halusivat näin juhlistaa iloisia uutisia kanssani ja iloitsevat siitä,että elämäni saa jatkua näin onnekkaissa merkeissä. Illalla vielä käväistiin keskimmäisen poikani syntymäpäivillä. Olenhan kertonut monta kertaa,että minulla on niin ihana ja rakas tämä suuri perhekuntani!