Lauantaipäivän minä tosiaan tallustelin messuilla monta tuntia. Silmät jo aivan väsyi kaiken katselemiseen. Oli kiva,kun joitakin tuttujakin tapasin. Mun messuostokset olivat perin vaatimattomat,sillä ei siellä enää niin kovin uutta juttua ollut meikäläiselle mitä ei olisi ennenkin nähnyt.

 

Tässä mun ostoksia. Tuota frillahuivi-lankaa ostin itseasiassa 4 kerää. Sitten kahteen pikkuenkeliin tykötarpeet. Ostin vielä nappeja,joita tarvitsen meneillään olevaan työhön. Yhden pienen jutskan joulupukkia varten myös,joka on vielä salaisuus.  Ja sitten yhden askartelupakkauksen,josta saa tehtyä kolme tälläistä kukkaa.

 

Mä niin miellyin noihin kukkiin ,joita saa laittaa kortteihin tai vaikka kirjanmerkiksi. Tietysti mun taas piti kimallusta saada:)

 

Tässäkin edelleen kukkasia.

 

Noitten kuvien lisäksi nappasin messuilta ainoastaan tään kuvan risutöistä. Minusta nuo siilet varsinkin oli hurmaavia:)

 

Sitten ettei te ajattele,että mä aivan vaan hömpöttelen,niin olen mä jossain raossa neulonut nää lapsosen sukat.