Aivan ensiksi haluan kiittää teitä jokainen täällä kävijä. Kiitos,kiitos,kun jaksatte käydä ja kommenttiakin monet jätätte. Olette aivan ihania ja kilttejä minulle. Niin paljon saan iloa ja piristystä päiviini teidän kommenteista.

 

Nämä kukkapatalaput eivät ole minun tekemiäni,vaan nuorin poikani näitä on väsännyt. Hän joskus innostuu virkkailemaan. Olen oikein ylpeä pojastani. No mä kyllä olen ylpeä koko perhekunnastani,ihan jokaisesta sen jäsenestä:) Hän on virkkaillut näitä Isoveli langasta Lähetyspiirin joulumyyjäisiin.

 

Aikomuksena on sellofaanista tehdä lahjapakkaus ,jossa on puiset kapustat,servettejä ja sitten tuo patalappu. Voi sitten viedä vaikka kylään tuliaisena tai antaa jollekulle pienenä joulumuistamisena. Munusta paljon parempi lahja kuin esim. suklaarasia.

 

Minä itse olen neulonut,kuinka ollakkaan,taas pipon. Edelleen samalla mallilla ja kaksinkertaisesta Maija-langasta. Vielä muutaman pipon pitäis saada aikaiseksi,niin sitten pipotehtailu sais jäädä.

Oikein innostavaa viikkoa Sinulle!