Pian,pian alkaa olla kaikki valmista joulun tulla. Minäpä olen suurimman osan kaapeistakin siivonnut. En ihan kaikkia. Meillä niitä on paljon. Tiedän,tiedän,että jotkut sanovat ettei niitä tarvi siivota,ellei meinaa asua jouluna kaapissa. Mutta kyllä minun pitää varoiksi,sillä kukapa tietää,vaikka tuo mies keksisi minut laittaa jouluksi kaappiin,kun minä olen taas tonttuillut ihan koko vuoden  Minusta on kyllä hassua sanoa,että ei tarvi siivota,jos ei meinaa kaapissa asua. Sen perusteella ei tarvitsisi vessaakaan siivota,eikä montaa muutakaan paikkaa!

 

 

Kyllä miltei joka jouluksi mä jonkun liinankin virkkaan. Nyt tuli tämmönen. Vanhasta vähän rikkinäisestä liinasta otin mallia.Huom. taas on kimalletta mukana:) Langan olen ostanut ajat sitten Tervakosken Coconutista. Voi,että mä tykkään siitä kaupasta. Nyt vaan ei ole aikoihin ollut mitään mahdollisuutta päästä sinne Terhiä moikkamaan ja ihania tavaroita,lankoja ja askartelujuttuja hypistelemään.

 

Joulukortteja ollaan saatu jo paljonkin. Tässä yksi kauneimmista. Tämän on omin pikku käsin askarrellut meille 3-vuotias pojanpoika. Hänestä näkee jo nyt,että on taiteilija ja että kädentaitoja on. Meille on tullu muiltakin lapsukaisilta ihania kortteja,joissa on heidän kuvansa ja siitä syystä en niitä tänne viitsi laittaa.

Iloista Joulun Odotusta Sinulle!