Ei siinä mikään auta,lähenee se joulu kovaa vauhtia. Mä olen nyt laittanut sen mitä jouluksi laitan. Ehkä vielä jotain leivon ja maksalaatikon teen sitten vasta aattoa edeltävänä päivänä.Pesuhuoneen vielä jynssään. Se nyt olisi pestävä on sitten nyt mikä aika tahansa,eikä vaan joulun vuoksi. On mulla tietysti sitten paljon yrityksen paperihommia,on kaupoissa kulkemista jne. Käsitöitä ei ole nyt juuri valmiina. Mun on väsy ja olen tehnyt niitä hissukseen.

 

Meillä ainavaan tonttuja on ilmaantunut. Tään puuhkalakin tein viimejouluksi ja se on huovutettu pesukoneessa. Muistaakseni tuon joululiinankin tein viimevuonna.

 

Myös tämä tonttu on jo yhden joulun nähnyt. Sen mä viimevuonna neulahuovutin.

 

Eteisen penkin pääsä on pikkukuusi. Sitä näköjään yksi pieni eilen on koristellut hiukan uudelleen itsekseen:)

 

Iso joulukuusikin on jo laitettuna. Minä niin tavattomasti tykkään kuusesta,että se pitää jo vähintään viikko ennen joulua laittaa,että saa olla mahdollisimman kauan. Huomatkaa,että nyt siinä on frillanauhakin ja kimaltaa,vaikka kuvassa kimallus ei näy:)

 

Taas olohuoneen pöydälle on rakentunut seimiasetelma kertoen ja muistuttaen oikeasta joulusta. Mulla on liinan alla patterilla olevat led-valot,vaikka en niitäkään saanut vangittua kuvaan.

Varmaan vielä ennen aattoa käyn täällä joulutervehdyksen laittamassa. Nyt vaan hetiki maltetaan odottaa,niin sitten suuri juhla on:)