Niin sitä vaan blogi jatkuu,vaikka enpä olisi uskonut näinkin pian jatkavani silloinkun tauko alkoi. Olin silloin niin väsynyt. Olen saanut niin ihania sähköpostiviestejäkin ja pyyntöjä jatkamisesta,että enhän mä voinut olla palaamatta tänne:) Käsitöitä kyllä koko ajan tietenkin olen tehnyt ja kaikenlaista valmistuu koko ajan ja muutenkin elämänmeno on vilskeistä.

Eisttelen nyt ison ruokapöydän poikkiliinat,jotka taannoin tein läheiselleni lahjaksi.

 

 

Näitä virkkailin kolme samanlaista. En nyt muista mistä lehdestä malli on peräisin,mutta lanka oli Karnaluksista ostettu hyvä puuvillalanka. Näitä oli tosi kiva tehdä. Sanoinkin eilen Tikkuajissa,että miksiköhän en virkkaa vielä paljon enempi,kun virkkaus on käsityötekniikoista kivointa ja mulle se omin juttu. Tosin on moni muukin käsityölaji mukavaa ja kiva kokeilla kaikkea uuttakin. Tuossa kuvassa liinat ovat omalla pöydälläni,mutta hänellä,joka nämä sai,niin on paljon vielä tummempi pöytä ja sopi mielestäni kauniisti.

 

Tässä  kuvio vielä lähempää,että näkyy,kun pujotin reunoihin kultareunaiset silkkinauhat,niin reunoista tuli siistimmät ja suoremmat.

Eipä sitten muutakuin suloiseen rentouttavaa viikonloppua juuri Sinulle lukijani!