Perjantaiseen tapaan tänään on siivouspäiväni.Vien osan matoista ulos,imuroin,moppaan lattioita ja pyyhin pölyjä. Muutenkin siistin paikkoja. Toisaalta hyvin tylsää,mutta toisaalta palkitsevaa. Sitten on kiva,kun koti on siisti.

Mä tulin näyttämään yhtä laukkua ja vähän muutakin,mutta ensin se laukku.

 

Mä olen tään laukun koukunnut jo joku aika sitten,mutta unohtanut laittaa sen tänne. Niinkuin olen sanonut,niin koukkuaminenkin on niin kivaa. Ei tästä laukusta sen ihmeemmin ole sanottavaa. Laitoin siihen sisälle vuorinkin ja pari taskua.

 

Yhtenä päivänä kävin vähän kesäkukkia katselemassa,mutta vain katselin. Ei niitä arvannut vielä laittaa,kun on ollut aika kylmää. Amppelikukkia,jos oisin ottanut,niin niitä pitäis kuskata yöksi sisälle ja en mä nyt sellaista ylimääräistä hommaa viitsinyt itselleni ottaa. Orvokkeja vain toin porraspäätä piristämään. Orvokithan sietää hyvin kylmääkin.

 

Allaspatsas jo puutarhassa iloisesti solisee. Oli vain pilvinen päivä,kun tään kuvasin. Odotan kovasti,että perennat altaan ympärillä lähtee kasvuun ja katselen sitten mitä uusia siihen allaspenkkiin vielä laittaisin.

 

Allas on niin iso,että siihen mahtui hyvin toinenkin suihkulähdepatsas. Tämä tosin ei ole vielä kytketty päälle.

Näinen kuvine ja ajatuksine toivottelen ihan jokaiselle erikseen rentouttavaa ja kivaa viikonloppua!