Sydämelliset kiitokset kaikille kommentoijille ja kiitos ihan kaikille täällä käyneille.

Minä olen vääntänyt täällä nyt rautalankaa. Itseasiassa Kaarakassa sain työni keväällä alulle ja nyt vasta kotona tein sen loppuun.

 

Tälläinen sydänkoriste tuli. Mun poika kysyi,onko siihen käytetty jotain jousia. No,ei suinkaan vaan ohutta rautalankaa kiemurtanut "omin pikku kätösin":)

 

Tässä tää on ulkona paikallaan. Nyt näkyy kuvassa helmetkin paremmin.

 

Sitten leipomuksia juhliin. Mun perusohjeella muffineita. Vielä mietin minkälaisen kuorrutteen ja koristelut laitan päälle.

 

Nämä ovat vaniljahyrriä. Erittäin hyviä ja erittäin epäterveellisiä. Näissä on niin paljon voita ja sokeria,joten ei voi joka päivä syödä. Mutta jos joskus juhlina.

VANILJAHYRRÄT

150g voita ja 2rkl sokeria notkistetaan. Lisätään joukkoon yksitellen 2 munaa. Sitten maito,johon on hiiva sekoitettu. 1dl maitoa,kylmää ja 50g hiivaa. Sitten 6dl vehnäjauhoja. Annetaan taikinan kohota. Silläaikaa valmistetaan täyte. 100g voita,100g tomusokeria, 2tl vanilliinisokeria,1 sitruunan raastettu kuori. Täyteaineet sekoitetaan hyvin keskenään. Taikina kaulitaan ja levitetään täyte päälle. Kääritään rullalle ja leikataan pyöreitä pullia vuokiin. voidellaan munalla ja päälle raesokeria. Paistetaan 225 asteisessa uunissa kypsäksi. Ohjeen mukaisesta annoksesta tulee tuon verran,kuin mitä minulla on pullalautasella.