Eilen otin nuorimman poikani kaveriksi ja me tehtiin pieni kokopäivän reissu. Mutta ensiksi näytän yhtä pipoa taas.



Tälläisen pienen pipon tikuttelin Vuorelman Veto langasta. Hyvä lanka neuloa. Pipo on noin 2-vuotiaan kokoa ja mallin olen ajat sitten ottanut Annen blogista. Sen verran muutin,että kun alkuperäisessä mallissa oli tuo aloitus aina-oikein neuletta,niin minä tein resorin ja tupsukat nurkkiin ja sitten ompelin pikkuleijonan siihen.



Pipon takaosassa on sitten leijonan pylly hännäntupsukoineen :) Tämä takaosan kuvaus olikin aika show. Tää minun mannekiini,kun hyöri ja pyöri niin koko ajan. Ei hetkeekän paikallaan ja jos pikkuriikkinen hetki olikin,niin sitten hiukan vanhempi mummin mussukka oli niin mustis,että joka kerta kun yritin kuvaa niin koetteli estää ja laittoi käden eteen:)Mä sanoin,että mummi voi ottaa sinustakin kuvan,mutta ei suostunut:)



Sitten reissusta,kuva kertoneekin mihin ihanuuteen se suuntautui. Aamusta kävin hakemassa nuorimman poikani kyytiin ja ajeltiin Kauhajoelle,minne meiltä tulee noin 100km matkaa. Kauhajoen ABC.llä kävimme syömässä ja sen jälkeen matka jatkui Päntäneelle.



Voi tätä ihanuutta mikä siellä eteemme avautui.Kiva hypistellä kaikenlaisia lankoja ja kiva ostellakkin,minulla nimittäin oli synttärilahjaksi kesällä jo saatu lahjakortti Tapiolle. Ostoksia en ole kuvannut, kerron niistä langoista sittenkun olen saanut tehtyä niistä. Mulla on vanhoista langoista vielä jokunen työ kesken ja mulla on itselleni yhä tää sääntö,että vähintään joka toinen työ on tehtävä vanhoista langoista. Tällätavoin lankavarastot on edes jonkunlaisessa hallinnassa tai niin voin ainakin itselleni vakuuttaa:)



Siellä on aina näytteillä valmiitakin töitä ja näytetilkkuja langoista,joita Tapion rouva on tehnyt. Minusta hyvin kaunis tämä toppi.



Eteisessä oli myynnissä tälläisiä puupölkkyihin tehtyjä pöllönkoloja.
Kotimatkalla kävimme Kurikassa tankkaamassa auton ja Ilmajoella kahvilla. Näin tuli maakuntakierros tehtyä ja nautin kovasti päivästä. Kiitos sulle poitsulini,kun lähdit kaveriksi:)