Lokakuun viimeinen päivä menossa,talviaika on lähellä ja joulukin lähestyy. Eilen oli suojakeli,mutta vähän vielä on lunta. Flunssakin meinaa iskeä ja luulen ,että tänään lepäilen. Kunhan saan miehille keitettyä ja kirjanpidon tehtyä.



Eilen olisi kaiken järjen mukaan pitänyt siivoskella,mutta mitä vielä. Tää täällä hyppää shoppailemassa ja sitten väsäsin tälläisiä enkeleitä. Nää varmaan sitten myöhemmin pääsee jolukuuseen.



Nämä enkelit eivät ole oma idea,vaan olen joskus jonkun blogissa nähnyt. En enää van muista kenen. Mulla ei ollut kuin kolme palanutta lamppua,joten ne sitten pääsi enkelien puvuksi. Näitä oli niin kiva väsätä,että pitäiskö mun oikein toivoa,että lamppuja palais rikki:) Ensin työnsin kaksinkertaisen kultalangan pään läpi. Alapuolelle jäävillä langanpätkillä sodoin kaulan ympäri. Yläpuolelta tietysti tuli ripustuslenkki. Sitten pikaliimalla kiinnitin pään lamppuun kiinni. Piirsin jonkunlaiset kasvot. Virkkasin siivet,jotka kiinnitin niinikään kultalangalla ja pikaliimalla. Sitten virkkasin ja kiinnitin sädekehän. Lopuksi koristelin puvun kimalleliimalla.


Samalla kun enkeliä kuvasin,niin kuvasin meidän vessastakin enkut,vaikka ne nyt taatusti ovat joskus täällä vilahdelleet. Tässä yksi vessan seinällä.



Tämähän on yhdellä seinää boordilaatta.



Pumpulipurkin kansikin on enkeli. Siinä näkyy samalla osa mun hajuvesistä. Mä aina innostun niistä ja niitä ilmestyy kotiin koko ajan lisää. Ja mä myös käytän niitä. Suosikkituoksu on Kate Mossin.



Meillä enkeli vartioi hammasharjojakin:)



Lopuksi vielä illalla askartelin nää pisaraenkelitkin.

Enkeleitä sinunkin päivääsi!