Niin vain on,että illan ja yön aikana on tännekin satanut ensi lumet. Mä aamuhämärissä tätä uutta lunta kuvasin.



Minä innostuin tekemään joululiinan myyjäisiä ajatellen. Mulla oli palanen luonnonvalkoista huopaa ja siihen virkkailin tähtikukkia. Mä tein tuon liinan kanssa kovan työn,sillä ompelin linnunsilmäpistoin ketjua yltympäri liinan reunat. No siitä ei tullut hyvän näköinen ja sitten mä purkasin ne kaikki pois.


Tälläisetä langasta jossa on seassa kullankimalle. Lankaa oli vähäsen jäljellä ja mä olen kauan sitten ostanut tään Anchor Artiste-langan Tervakosken Coconutista. Tykkään siitä pienestä ihanasta askartelukaupasta kovin,mutta ei ole ollut pitkiin aikoihin mahdollisuutta siellä käydä. Terveiset vaan sinne Terhille!



Sitten,kuinka ollakkaan,joku leipomus! Tälläkertaa tää on lohipiirakka. Ois pitänyt olla leivinpaperi päällä,ettei pinta ois tullut näin tummaksi,mutta en huomannut laittaa. Tein tavallisen piiraspohjan. Levitin pohjan päälle ohuen kerroksen pippuri/tilli tuorejuustoa. sekoitin kolme kananmunaa purkilliseen kermeviiliä. Seokseen lisäsin 1tl suolaa, hunajamarimoituja lohipaloja ja loput tuorejuustopurkista. Kaadoin seoksen piirakan päälle ja sitten noin 210 ast. uunissa kypsäksi. Hyvää on. Mä yritän ensiviikolla olla kiusaamatta teitä ainaisilla leipomuksillani ja päivittää jotain muuta.
Mutta nyt, no niin,tällä eväällä viikonloppuun:)