Tällä viikolla on ollut paljon hulinaa ja melskettä. Eilen esim. minulla oli koko päivän hoidossani puolitoistavuotias mummin prinsessa. Hän on tosi suloinen ja meillä oli monta ihanaa hetkeä. Sitten eilen kävi myös yksi pojistani vaimonsa ja puolivuotiaan mummin pikkuprinssin kanssa ja sitten kävi toinenkin pojistani vaimonsa kanssa. Niin minä sain antaa näille viimeksi mainituille heidän kolmelle pojalleen tekemäni pipot.



Kaikki pojat ovat jo koululaisia ja vanhin on yläkoulussa,joten ei enää pipoihin mitään kommeervenkkejä,vain tavallista peruspipoa haluavat.
Edellispäivänä mä leivoin aikatavalla.


Kirsikkamuffinsseja.
Laitanpa tähän ohjeen: 2kanamunaa ja 1dl sokeria sekoitetaan. Lisätään 3,5dl maitoa. Taikinaan sekoitetaan jauhoseos: 5dl vehnäjauhoja,2,5tl leivinjauhoa ja 2tl vanilliinisokeria. Sen jälkeen 120g sulatettua voita. Lopuksi vielä 6tippaa vanilja-aromia ja puolet taloussuklaarouhepussista. Sitä suklaata kun myidään pikkupussukoissa valmiiksi rouhittuna. Voi tietysti itsekin rouhia suklaalevystä. Sitten vain vuokiin ja 200ast uunissa kypsäksi. Minä koristelin nomparelleillä ja kirsikoilla. Ja tiedättekös mitä. Minulla nää epäonnistui totaalisesti. Mä ihmettelin,että miksi näistä ei tullut kuohkeita. Tuli vähän kumimaisia. Sitten huomaan,rasva joka oli mikrossa sulamassa oli sinne myös unohtunutkin!!



Sitten tietysti pyöräyttelin paljon pullaa ja pullaa. Kaikki ei suinkaan ole kuvassa.



Tavllisen tosca-kakun tein.



Sitten vielä tiikerikakun,mutta siinä on poikkeuksia tavalliseen tiikerikakkuun siten,että vaaleaan osaan laitoin 7 tippaa sitruuna-aromia ja tummaan osaan loput suklaarouhepussista mitä muffineistä jäi. Tää oli tämmönen kokeilu,mutta ihan hyvän säväyksen antoi kakkuun.

Sitten,voi tiedättekö minne tänään menen?  Lallaa,lallati laa,mua aivan laulattaa:)  Intsupa menee Seinäjoelle Käsityömessuille!
Oikein rattoisaa viikonloppua teille kaikille!