Kiitos taas teille ystävät,kun olette jaksaneet kommentoida! Kiitos uusillekkin kävijöille ja tervetuloa mukaan:)
Minulla on ollut aika kiireinen päivä ja en aamusta ehtinyt blogiani päivittämään,kun aamusta tuli päiväksi kanssani ihana puolitoistavuotias typykkä. Kun hän on meillä,niin en yritäkkään muuta tehdä, vaan  annan aikani hänelle ja viihdytän häntä ja huolehdin kaikinpuolin hänen hyvinvoinnistaan. Paitsi ruoka on laitettava.
Iltaisin mä olen ähertänyt mosaiikin kimpussa. Mä olen jemmannut aivan tätä tarkoitusta varten vanhoja rikkinäisiä mukeja. Ne olivat mukin suusta rikki,murentunut paloja. Mä vasaralla paukutin lopunkin paloiksi. Tälläistä syntyi.



Pari kukkaruukkua päällystin. Mä palat saneerauslaastilla kiinnitin ja sitten kun oli kiinnitys kuiva,niin saumasin. Eikä kyllä uskoisi,että olen ihan työksenikin laatoituksia saumannut,mutta mulla on ollutkin sileitä laattoja. Nyt piti saada kiinnitettyä kaikenlaisia kaarevia paloja Ja sitten saumaaminenkin oli hankalaa. Tätä ei voi luokitella edes kakkoslaaduksi,oliskohan nelosta:) Mutta silti mä olen tyytyväinen näihin ruukkuihin ja tykkään kovasti.



Mulla on kaksi tälläistä murattia ja niille piti saada ruukut tehtyä.



Sitten mä olen tuonut ulkoa sisälle karvapötkyläkukkani,joita toiset sanoo kissanhänniksi. Ne olivat kukkakaupan amppeleissa olleet ja mä istutin ruukkuihin. Nuo ruukut ei ole omaa käsialaa.



Ei näissä nyt enää ole kovin suuria karvapötkylöitä,mutta kokeilen silti säilyykö hengissä yli talven. Jos ei,niin ei haittaa,laitan sitten ruukkuihin toiset sisäkukat.



Näitä karvapötkylöitä on kaikenkaikkiaan neljä,mutta ei minulla ollut neljää samanlaista ruukkua,joten toiset sai tyytyä tämmösiin.

Miellyttävää ja rauhaisaa viikonloppua! T: Intsu