Aivan ensiksi haluan lämpimästi halausten kera kiittää kaikkia lukijoitani,jotka jaksatte täällä käydä! Kiitos myös erityisesti ilahduttavista ja mukavista kommenteista. Kaikkihan me bloggaajat tiedämme,että ei kovin kauaa jaksaisi blogia pitää ilman kävijöitä ja komentteja,joten olette kaikki suuren kiitoksen ansainneet:)
 


Mä viimeviikonlopun aikana jo tikuttelin toisen tälläisen tupsukkahuivin Tapion kaupan Bunny-langasta. Edellinenhän oli valkoinen valkoisin tupsukoin. Tää tuollainen vaalea peessi lanka ja tässä langassa oli kiinni tuollaiset ruskeat tupsukat.


Pihalla riittäis syyspuuhia,mutta tämän tästä satelee. Nämä minun kaikenlaiset piha-asukit alkoi valitella sadetta ja öitten kylmyyttä ja halusivat jo talvisuojaan ja niin avasin heille huvimajan ovet.



Ja yhä lisää pihalla eläjiä. Täynee tarkastella jäikö sinne ulos vielä joku.



Jonkun kukkasenkin kuvasin,kun vähän niitä vielä on. Porraspäässä sininen petunia on vielä aika hyvässä voinnissa.



Minun kukkatornin yläosasta on alkanut kukinnot mennä ohi,mutta alaosassa vielä näin runsaasti kukkii.



Sitten siellä täällä pitkin pihaa puskee vaikka mistä kohtaa näin sieviä orvokkeja,mistä lie tuuli siemenet lennättänyt. Nää kaikki sinivoittoiset kukat ovat meidän etupihalla.



Vielä kuin "sokerina pohjalla ",kerron miten kiva päivä minulla oli eilen. Minä puoliltapäivin koulusta hain 12-vuotiaan pojantyttäreni kyytiini ja me suuntasimme naapurikaupunkiin ostiksille. Me vietimme tyttöjen päivää shoppaillen mm. tässä kauppakeskuksessa,joka oli koristeltu runsaasti ilmapalloin.Minulla ainakin oli oikein mukavaa,toivottavasti tytölläkin.



Tämän kuvan otin muistoksi,kun siinä näkyy oikeassa reunassa Herkkukontti-kahvio,missä me Tikkuajat niin monituiset kerrat kokoonnuimme,kunnes siirryimme sinne uuteen kirjastoon.
Kiitos sinulle mummin kaveri mukavasta seurasta:)