Jotenkin mulla on kiire koko ajan ja olen yhä toipilaana flunssasta. Nuhaa ja yskää on vieläkin ja voimat meinaa olla vähissä. Eilenkään en ehtinyt kotona paljon olla,kun piti naapurikaupungissa 25km päässä käydä kaksi eri kertaa. Ensin tilitoimistossa ja kun kotiuduin,niin piti lähteä uudelleen kahden pienen mussukkani kanssa yksityislääkäreille eri paikkoihin avuksi. Molemmilla korvatulehdukset. Sitten mä olen hypännyt vielä omilla asioillani,ruokakaupassa,apteekissa,pankissa ja kirjastossa.



Valmiiksi sain pienelle pojalle pipon. Samalla mallilla kuin tein tyttöselle tuossa aikaisemmin oranssista langasta. Langat tuohon ovat vanhoja jämiä.



Kirjastostakin lainasin pari jämälankakirjaa.



Sitten ihanat helmikirjat. Tuon Hurmaavat helmityöt ovat tehneet Tiina Karttunen ja Riikka Santonen. Se kirja on tosi hieno ja upeita töitä tarkasti neuvotaan. Minulla on ollut ilo vähän tutustua tuohon Tiinaan yksillä viimekesän juhlilla. Miellyttävä,sydämellinen ihminen. Sanoin hänelle,että eikö sinulla ole blogia. Ei ole. Se on suuri harmi,sillä kyllä hänellä olisi paljon näytettävää. Tekee paljon muitakin käsitöitä kuin helmitöitä.


Vielä käsiini löytyi tää niin ihastuttava kirjontakirja,jossa on paljon toinen toistaan kauniimpia malleja. Näitä kirjoja on kiva iltasella lukea,selailla,kuvia katsella ja haaveilla:)



Intsu vähän pakkaa tänään laukkuaan. Minulla on pieni reissu tiedossa. Lähden retkeilemään paikkakuntani kansalaisopiston kanssa. Sitten tietysti palaan kertomaan kuulumisia.