Intsu on yhä huonossa kunnossa. Terv.kesk. yritin maanantaina,mutta hoitaja sanoi,että ensin pitää mennä jonottamaan päivystävälle hoitajalle,joka kattoo tarviiko varata aikaa lääkärille. Voi,ei,täytyy olla tosi terve,jos kykenee kaksi eri kertaa jonottaa terv.keskukseen! Niin varattiin naapurikaupungista yksityiseltä aika ja mä olin niin kipee,että en mä kyennyt yksin autolla lähteä ja mieheni kuskas mut. Siellä hyvin asiallinen lääkäri oli ja sanoi,että mulle tulee jo pienemmästäkin flunssasta kuuri sydänvian takia. Kuunteli ja katteli ja kyseli mun sairauksista muistakin. Poskiontelothan mulla taas oli märkää täynnä. Kirjoitteli vahvan 10pv antibioottikuurin ja hyvän nenäsumutteen,että pärjään yöt hengityslaitteessa,kun yötkin on mennyt koneen kanssa takutessa. Maski naamalla on tosi hankala olla nuhaisena ja ilman sitä happea en yhtään pärjää. No,nyt olen toiveissani,että jos parantuisin joskus. Vielä ei kuuri niin ole purrut tai olisko pikkuriikkisen. Mä vaan pääasiassa makailen ja mua harmittaa,kun kaikkia hommia just nyt olisi. Ei auta kuin levätä.
Eilen illalla sentään yhdet aikaisemmin neulomani sukat sain pääteltyä.



Sukat aikuisen naisen kokoa,noin 39. Punainen lanka on Laurin villalankaa ja vaaleanpunainen Dropsin Karismaa. Tavis sukat,edessä vain on pitsikuvio.




Tämän viime jouluksi neolomani ja huovuttamani enkelin myötä toivottelen kakille Rauhaisaa ja Juhlallista Itsenäisyyspäivää!