Mikä kun mulla on olevinaan kiirettä koko ajan. Mä aamusta nukuin pitkään ja tuumasin miehelleni,että ei ois saanut niin nukkua,että nyt mun urakat pissii:) Kyllä mies nauroi. Mitäs urakkoja mulla tänään ois ollut kuin mitä itse päässäni olen itselleni ajatellut ja suunnitellut mitä tänään teen:) No kyllä mä jotain olen valmiiksi asti saanut. Ainakin kortit ovat ajoissa postitetut ja kaikki lahjat hankittuna ja paketoituna. Viimeksi kässyistä sain valmiiksi itselleni neuleen.


Tämä on tälläinen,niin mikäs tämä onkaan. Keeppi,bolero tai poncho,kuinka vain. Novitan frilla langasta 18 silmukkaa ja 15 numeron puikoilla neuloin. Sitten vielä ompelin samasta frillalangasta rimpsun helmaan. Näin mulla on asuste huomiseen joulujuhlaan.


Mä sitten tätä keeppiäni mallailin eri puserojen kanssa ja ehkä tään punaisen valitsen. Mustia puolihameita mulla on montakin vaihtoehtoa.


Mustaankin puseroon sopii mielestäni mainiosti. Hankala kuvata,kun ei ole kenenkään päällä ja näin kuvattuna ei oikein pääse oikeuksiinsa.



Sain miniältäni tämän ihanan kukka-asetelman,kun poikani perheensä kanssa kävi. Lähtevät jouluksi pois,niin sain kukan jo nyt. Kiitos sulle miniäni. Mä niin tykkään,että tämä on kaunis. Toinen miniänihän virkkasi sen kauniin pitsin lasipurkin päälle ja sisälle sai kynttilän. Sen olen täällä jo esitellyt,mutta unohdinko kiittää,kiitos sinullekkin.


Vanhin poikani oli taiteillut rautalangasta ja huovasta tään koristeen. Tää on hieno,kiitos,kiitos. Tää pääsee kuuseen.



Sitten vielä 4-vuotias pojanpoikani,iloinen vesseli on leikannut minulle näin kauniin lumihiutaleen. Nyt se koristaa ikkunaani. Kiitos sullekkin ja halaukset ja pusu poskelle:D
Levollista viikonloppua ja joulun odotusta ihan jokaiselle.
T. Intsu