Minä jo kovasti toivon tavallista arkea,kun tuntuu,että miehen juhlat on jatkuneet ja jatkuneet ja me ei olisi halunneet mitään juhlia pitää ensinnäkään ja koettettiin olla synttäreistä hiljaa. Vaikka on ihanaa kun on ollut ystäviä,niin minä olen aivan puhki poikki näännnyksissä. Edes käsitöitä ei ole oikein ehtinyt tehdä. Nyt kuitenkin pienen liinan sain valmiiksi.



Jostain ikivanhasta ulkolaisesta lehdestä on malli. Valkoinen lanka Kotiväkeä ja vihreä jämiä.



Tässä on viimeisimpiä kirjojani mitä olen saanut mm. joulupukilta. Karen Kingsburyn: Petollisella jäällä on jo ennen joulua saatu ja sen olen jo lukenutkin ja oli hyvä.Anne-Mari Kaskisen:Lepoa ja voimaa olen lukenut,mutta sehän on sellainen runokokoelma johon voi aina palata. Pari muuta kirjaa on vielä lukematta.
Taasko vain on viikonloppu edessä!
Levollista viikonloppua juuri Sinulle.
T:Intsu