Niin on viikko vierähtänyt. Minulla tässä enin aika on mennyt aikamoista flunssaa potiessa. Alkuviikosta lääkärissäkin oli pakko käydä,kun ei henki kulkenut. Pääsin terv.kesk.käytävälle,niin lääkäri sattui olemaan siinä lähellä ja en mä mitään ehtinyt sanoa,kun lääkäri tuli,että mennäänpäs tänne ja talutti mut toimenpidehuoneeseen ja laittoi mulle hapen ja jotain keuhkoputkia avaavaa lääkettä. Siellä aikani olin ja sitten mulle kirjoitettiin vahva 10pv.n antobiootti ja kortisonia ja vielä Ventoline-suihketta. Nyt alkaa olla jo huomattavasti parempi. Mä olen kyllä tartuttanut tään mieheenikin ja hän on aika kipee.

Olen yrittänyt levätä,mutta on tässä ollut tälläviikolla kaikkee ohjelmaakin ja olen mä virkkaillut ja tälläinen tuli valmiiksi.

Nalleverho%20004-normal.jpg

Tämmönen verhokappa pienen tytöntylleröisen huoneen ikkunaan. Tää on aika iso,kun ikkunakin on iso. 2m leveä ja 55cm korkea.

Nalleverho%20003-normal.jpg

Yritin lähikuvaa,mutta nää on nyt tälläsiä,kun en osaa kuvia laittaa:) Esiton virkkauslangalla tein ja koukku oli 1,5. Tätä oli niin,niin mukava tehdä.

Eipä muutakuin nautitaan alkukevään viikonlopusta!

T.Intsu

 

JK. Huomaattekos,olen nyt edistynyt kuvien laitossa:)