Aivan ensiksi mä haluan kiittää taas kaikkia ihania ystäviä kommenteista ja muutenkin kiitos kaikille,jotka täällä jaksatte käydä.

Intsu on vähän vaan nyt yrittänyt käsitöissä tuhertaa. Nimenomaan tuhertaa ja kyllä niin epäonnistuin täydellisesti.

 

ep%C3%A4onninen-normal.jpg

Mä muka tein sellaisen kaulassa pidettävän jutun. Näin viimeksi Kauhavalla yhdellä ystävällä semmosen. Kyselin miten hän sen teki ja niin minäkin koettamaan. No ei tästä tullut sellaista,vaan kaukana siitä. Menee purkuun koko hökötys!

 

suklisrahka-normal.jpg

Illalla tein lohdukkeeksi suklaarahkaa. Siinä on 2,5dl suklaakermaa vatkattuna vaahdoksi. 2prk vaniljarahkaa,2rkl tummaa kaakaota,1 banaani soseutettu mukaan ja pieninä paloina Fazerin isosta maitosuklaalevystä puolet. Vähän vielä makeutusainetta. Ja sitten mieheni kanssa syötiin. Minäkin vaikka tää on minulta kielletty herkku ja piti pistää insuliinia paljon enempi. Tääkään ei ollut niin hyvää kuin olisin kuvitellut Syötävää toki,mutta tekemäni marjarahkat ovat maukkaampia. Mä vain lohduttelin itseäni,ei niinkään epäonnisen käsityön vuoksi,vaan ehkä keuhkolääkärillä käynnin vuoksi. Mulla on kevään aikana puhjennut astmakin. Lääkityksenä on henkeen vedettäviä lääkkeitä. Se vaan,että mun astma vaatisi voimakkaammat lääkkeet,mutta mulle ei voida antaa sivuvaikutuksien vuoksi. Ne aiheuttaa sydämen tykyttämistä ja se ei käy,kun mulla on sydänvikaakin,ne nostaa verensokeria,sekä lihottaa. Mä olen jo valmiiksi lihava,niin ei enää tähän lisää. Mun on pärjättävä noilla henkeen vedettävillä lääkkeillä astman kanssa. Taas on tullut yskäkin. Mä olen hirmu väsynyt ja kipee.

 

sipukka-normal.jpg

Koiruusen kanssa menen tänään elukkatohtorille. Ei olla oltukaan pitkään aikaan. Sekin on kipee. Sen toinen korva on tulehtunut ja sitten toisen silmän luomeen on tullut kipeä näppy. Katsotaan ,jos elukkatohtori löytäis avun.

 

kiharat-normal.jpg

Ettei tää olisi kokonaan epäonninen ja murheellinen postaus,niin lopuksi yksi mummin ilopillereistä,uusi mummin neuloma pipo kiharojensa päällä:)