Minulla on kaikenlaista ohjelmaa ollut niin,että paljoa ei ole ehtinyt käsitöitä tekemään. Lapsia on ollut perheineen joka päivälle ja vilskettä. Sitäpaitsi mä olen muutenkin kauheen väsynyt ja jos ei ehdi nukkua edes pieniä päikkäreitä,niin illalla on aivan vaikeuksissa. Ei voi kovin aikasin nukkumaankaan mennä,kun sitten herää aaumuyöstä,eikä saa enää nukuttua. Mun sairaudet ja moninaiset lääkitykset väsyttää. Vain lapselle tossukat olen neulonut.

 

tottut-normal.jpg

Tälläiset tossuista tuli. Neulottu vanhasta, kirjavasta seiskaveikan lopusta.

 

ruusukortit-normal.jpg

Sitten olen tehnyt taas muutamia 3 D kortteja. Tälläkertaa kukkakortteja.

 

iiriskortit-normal.jpg

Vielä nämä kukkakortit. Nää on mun suosikit. Oli niin,niin kiva tehdä ja mielestäni  näistä tuli hyvän näköiset.

Leppoisaa pyhäpäivää!

T:Intsu