Edellisessä postauksessa,kun oli retkestämme,niin nyt sitten esittelen kaikki kaksi ostostani. Ihan totta,en ostanut kuin kaksi asiaa,vaikka ostettavaa olisi löytynyt paljon. Ei vaan voi kaikkea ostaa mitä silmä näkee.

 

acka-vati-normal.jpg

acka-keramiikkapajasta ostin tään ihanan keramiikkaisen lautasen/vadin. Minä ihastuin tähän malliin,kuviointiin ja väritykseen.

 

kirjakirja-normal.jpg

Sitten Kiilin Käsityömessuilta tämän kirjasta tehdyn kauniin koriste-esineen. Tämän siksi,kun näistä meni tuotto kenialaisten lasten koulutuksen hyväksi.

 

mansuloora-normal.jpg

 Kotinurkilta sen sijaan ostin peräti kolme tälläistä mansikkalaatikkoa,kun oli tarjouksessa. Näitten kanssa tässä on sitten pitänyt häärätä

Puutarhamme kukkiakin taas vähän kuvailin. Minä niin nautin kesän kukkasista:)

 

anzervo-normal.jpg

Meillä on monia eri angervolajia. Tässäkin kukkii yhdensorttinen.

 

gellokukka-normal.jpg

Kellokukkia on noussut useampia tuijia nojaamaan.

 

b%C3%A4hk%C3%A4m%C3%B6-normal.jpg

Pähkämöjä meillä on aika paljon ja ne niin näyttävästi kukkivat.

 

koiranputketkin-normal.jpg

Isoon tarha-alpi penkkiin ovat koiranputketkin tulleet ja mä olen antanut tulla. Tuota keltaista tarha-alpia on niin pitkä penkki ja minusta näyttää tuo koiranputki niin kivalta keltaisten kukkien seassa.

 

minttuset-normal.jpg

Minttuja on useammassakin kohtaa puutarhassa ja juuri nyt on niittenkin kukinta-aika.

 

mehil%C3%A4iskukka-normal.jpg

Tämä herkän kaunis kukka on yksi suosikkejani. Tässä kukassa on jotain niin suloista ja viehättävää,kuin se kutsuisi luokseen kertoen :katso miten kauniin puvun olen Taivaan isältä saanut.

Tämän postauksen jälkeen Intsu pitää blogista ja netistäkin puolitoistaviikkoa kesälomaa. Se riittänee. Ei monet päivitä niinkään usein,mutta mulla kun on tapana aika tiheästi kirjoitella,niin ette ihmettele,että mikä mun nyt on. Näin olen päättänyt. Sen jälkeen tulen tänne intoa täynnä kertomaan mitä hulluuksia tällävälin olenkaan puuhaillut:D