Kiireinen päivä ollut tänään,että nyt vasta ehdin istahtaa näin illalla koneen ääreen. Aamupäivä meni keittäessä ja puoliltapäivin ajoin tyttäreni luo ja sinne kaitsemaan pientä tytöntylleröä. Olin hänen kanssa muskarissakin ja sitten kaupassakin käytiin ja sen jälkeen tultiin meille. Meiltä sitten illansuussa vanhemmat hänet hakivat,kun tulivat asioiltaan kotiin. Ihan kiva päivä oli tuon pikkuprinsessan kanssa. Huomenna sitten on Kaarakka ja keskiviikkona meinaan levätä. Joutuu niin kovasti syödä kipuihin lääkkeitä,kun hyppää joka puolelle.

Minä olen saanut neulottua lapselle villatakin. Noin 2-vuotiaan kokoa. Pääasiassa pesisottelujen katsomossa sitä olen neulonut.

 

juliustakki-normal.jpg

Tässä se on valmiina. Taas kuvattuna iltahämärissä,eikä ole pingotettu,eikä höyrytetty. Resoriosuudet neuloin seiskaveikasta ja muu osa minusta tuosta niin kauniista pätkävärjätystä langasta. Tämän langanhan toin Turkista ja langan nimi on Alize,sitä on Suomessakin jo saatavilla.

 

jl%C3%A4hi-normal.jpg

Otin vielä lähikuvaa missä näkyy mallineule paremmin.

 

pesiskulta-normal.jpg

Minähän olen istunut siis pesiskatsomossa neuloen. En varsinaisesti kesällä,mutta nyt syksyn puoleen,kun alkas näyttää siltä,että paikkakuntani superpesiksen naiset tulevat kamppailemaan mitalista. Niinhän siinä sitten kävikin,että se kaikkein kirkkain mitali,eli kulta ripustettiin näitten meidän likkojen kaulaan. Nyt jo kolmantena peräkkäisenä vuonna. Hienoa tytöt!