Kiitos taas jokaiselle kommenteista ja tsemppauksesta tään sairauden kourissa. Tai pitäiskö sanoa monikossa sairauksien. Niinhän minä sitten soitin terv.kesk. ajan. Sanoin,että olen vähän flunssainen,mutta yskä on mojova ja mutta että mulla on sydänvika,diabetes ja astma.Heti sain ajan. Siellä oli saksalainen lääkäri,hyvin puhui suomea,asiallinen vanha herra. Mulla oli tulehdusarvot korkealla,hapenvajausta ja kun puhallustesti otettiin,niin mun puhallukset oli vaivaiset parisataa,jotka pitäis olla vähintään yli 400. Keuhkot ovat huonossa kunnossa. No,niin maski naamalle,siitä keuhkoja avaavaa lääkettä,kortisonipiikki pyllylle ja 10 pv.n antibioottikuuri ja yskänlääke tabletteina. Ei tää yskä ainakaan yhtään ole vielä vähentynyt. Taitaa mennä taas tämmösen taudin kanssa koko talvi,niinkuin viimetalvikin ,syksyllä alkoi ja kevääseen saakka.

 

y%C3%B6p%C3%B6yt%C3%A4liina-normal.jpg

Pyhänaikana pikkuliinan virkkasin tai ei tää ihan pieni ole, aika hyvän kokoinen itseasiassa.Juuri sopiva yöpöydälle mihin sitä suunnittelin laittaa. Vielä teen toisenkin. Ihastuin tähän malliin ja oli niin,niin kiva virkata. Lankana Almiina-puuvillalanka.

 

kauneimmat-lehti-normal.jpg

Mallin otin tästä Kauneimmat Käsityöt lehdestä. Mulle on tullut tilattuna tää lehti vuosia ja tykkään tästä lehdestä tosi paljon. Nytkin oli monta ihanaa sellaista mallia,jotka haluaisin tehdä.