Kiitos runsaista kommenteista ja kiitos tsemppamisesta! Ei tää yskä paljon kummempi ole,tai oisko aavistuksen verran parempi. Aamulla olen aina tukehtua ja usein illalla samoin. Päivä menee paremmin,eikä tule niin kovaa yskänpuuskaa.

Olen pakertanut pläkkipellin kanssa ja tehnyt valoja. Oli todella kivaa puuhastelua ja olen tosi tyytyväinen valoihin. Kerrankin olen omaan työhöni tyytyväinen!

 

sisustusvalot-normal.jpg

Kuvassa valot pöydällä,mutta sitä hienoutta ei kuviin saa vangittua,ne pitäis nähdä livenä.

 

l%C3%A4his-normal.jpg

Kukat lähempää. Ensin piirsin pellille kukkia. Porakoneella isompi reikä keskustaan,josta sai valot pujoteltua. Sitten naulaa ja vasaraa avuksi käyttäen pienempiä koristereikiä ,leikkasin peltisaksilla kukat irti. Isommat kukat alle ja pienemmät päälle. Valot reikien kautta kiinnitin ohuella metallilangalla.Lopuksi kukkia taittelin haluttuun muotoon.

 

valoissa-normal.jpg

Tässä valot päällä. Kaikenkaikkiaan on 20 kukkaa valoilla.

 

valol%C3%A4h-normal.jpg

Aion laittaa nää takkahuoneen ikkunaan.

 

y%C3%B6kk%C3%A4rit-normal.jpg

Sain valmiiksi toisenkin samanlaisen pikkuliinan mikä oli jo tuossa edellä.

 

y%C3%B6p-normal.jpg

Siinä paikallaan mieheni yöpöydällä.

 

vipay%C3%B6-normal.jpg

Tässä minun yöpöytäni. Mulle tahtoo kertyä tuohon aina niin paljon kaikkee rekvisiittaa. Kirjoja enempi mitä mä kulloinkin luen ja joskus rasvapurkkeja ja tuo kone tietenkin.

Lokoisaa loppuviikkoa! T.Intsu