Joulun läheisyys näkyy huushollissa. Nyt seimiasetelmatkin ovat tulleet varastojen kätköistä.

Zeimi-normal.jpg

Taas tämä sama,joka on jo monet vuodet ollut olohuoneen pöydällä. Siinä on tuon paperinaruliinan alla led valot,niin se on iltahämyssä kivan näköinen. Jonakin vuonna tuon Joosefin,Marian ja Jeesus lapsen olen tuonut joulun alla matkamuistona Las Palmasista.

 

Beite-normal.jpg

Kyllä käsitöitäkin kiireen vilkkaa koko ajan teen. Toinenkin pikkutyttö saa nukenpeitteen,kun hänelle taitaa joulupukki tuoda vaunut.

 

Maria%20ja%20Joosef-normal.jpg

Tämäkin jouluperhe on olohuoneessa. Mä muistan kuinka tämän ostin Lohjalta lahjatavarakaupasta.

 

Pyh%C3%A4%20perhw-normal.jpg

Tämä on makuuhuoneessa piirongin päällä. Tästä en muista mistä meille kulkeutui.

 

Jeesu%20ja%20aasi-normal.jpg

Eteisessä oleva seimiasetelma. Mä itse tykkään tästä erityisesti. Minusta se on jotenkin niin  kaunis ja olen saanut tämän lahjaksi minulle läheiseltä ihmiseltä.

 

Talli%20ja%20seimi-normal.jpg

Sitten on vielä tämä tallissa oleva Pyhä Perhe. Tuossa on joskus ollut valotkin,mutta mihin lie aikojen saatossa valot kadonnut. Tää on jo ikivanha. Nyt vain neulomani huovutettu Enkeli sitä vartioi ja valaisee.

Tälläistä tälläkertaa. Vielä vähän aikaa niin on Suuri Juhla!