Oih,kun minä en yhtään tykkää näin kylmästä. Ei voi olla ulkona,kun astmaisena on vaikee hengittää. Mutta kyllä se kevät tästä vielä koittaa ja sanotaanhan,että aurinko paistaa risukasaankin:) Luonto on nyt tainnut tehdä jotenkin tepposet,kun täällä on pari siiltä herännyt talviunilta. Katsokaas vaikka..

 

ziilet-normal.jpg

Pitkään aikaan ei ole tullut neulottua siililapasia,mutta nyt tekaisin yhdet,yhdelle pikkutytölle. Punakirjava lanka seiskaveikkaa ja pörröinen Fanny-pörrölankaa. Löysin vanhaa pörrölankaakin kätköistäni.

 

Jaakon%20matkassa-normal.jpg

Joitain kirjoja olen lueskellut. Pikkuhiljaa,kun en meinaa löytää kaikkeen aikaa. Voi kuinka mä tästä kirjasta tykkäsin. Siinä on Jaakon seikkailuja eri maista ja matkakertomuksia. Minä suurella mielenkiinnolla luin tarinoita. Ainahan mä tykkään blogeistakin lukea matkakertomuksia.

Pirtsakkaa viikkoa juuri Sinulle! T:Intsu