Olen virkkaillut yhä lahjaksi saamistani puuvillalangoista.

 

hajuvesikori-normal.jpg

Tälläisen pikkukorin. Käyttäen kahta lankaa yhtaikaa. Keltainen lanka on Cable ja valkoisessa ei ollut enää vyötettä. Koukku oli nelosen. Lankaa meni hiukan yli 100g.

 

hajuvedet-normal.jpg

Tässä tää kori on virassaan:) Paikka hajuvesipulloille. Tiedättekös,olen hulluna hajuvesiin:) Niitä mulla pitää olla,vaikka en niin kovin paljoa muusta ehostuksesta välitä. No,on mulla huulipunaa,jota joskus lähtiessä sipaisen. On kynsilakkaakin,joita käytän rumiin varpaidenkynsiin. Sormissa ei lakat mun tahdissa pysyisi,leivon,teen mosaiikkijuttuja ym. No tietysti on rasvoja,dödöjä,hiuslakkaa,mutta hajuvesiä erityisesti pitää olla ja mä tykkään makeista tuoksuista. Sellaisista,joita normaalit ihmiset käyttää vain juhlissa :D

 

vessankori-normal.jpg

Vielä nurkkaus kokonaan.

JK: kiitos jokaiselle tsemppauksesta serkkuni iäisyyskutsun johdosta.